Rynek

IBM wzmacnia kompetencje w obszarze rozwiązań Salesforce

IBM ogłosił plany przejęcia Waeg, czołowego europejskiego partnera konsultingowego Salesforce. Akwizycja ta ma na celu rozszerzenia portfolio usług IBM Salesforce i rozwinięcia strategii koncernu w zakresie chmury hybrydowej oraz sztucznej inteligencji. Transakcja ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym kwartale.

IBM wzmacnia kompetencje w obszarze rozwiązań Salesforce

Jak poinformowali przedstawiciele IBM, przejęcie to opiera się na ciągłych inwestycjach firmy w usługi konsultingowe Salesforce, mających sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na transformację biznesową wspieraną przez dane, sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe.

“Siła Waeg w zakresie usług konsultingowych Salesforce będzie kluczowa w tworzeniu inteligentnych przepływów pracy, które pozwolą naszym klientom dotrzymać kroku zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom ich klientów oraz pracowników” – powiedział Mark Foster, Senior Vice President, IBM Services and Global Business Services.

“Połączenie możliwości konsultingowych i zasobów IBM oraz Waeg w zakresie Salesforce pomoże zapewnić klientom w całej Europie możliwości tworzenia usprawnionych, zautomatyzowanych doświadczeń na naszej platformie” – dodał Tyler Prince, Executive Vice President, Worldwide Alliances and Channels, Salesforce.

Waeg świadczy pełne spektrum usług konsultingowych Salesforce – od doradztwa w zakresie strategii cyfrowej, handlu business-to-business, automatyzacji marketingu i projektowania doświadczeń klientów, po wdrożenia i usługi zarządzane. Założona w 2014 roku firma, posiadająca biura w siedmiu krajach europejskich, jest liderem w rozwijającym się ekosystemie Salesforce i współpracuje z wiodącymi globalnymi markami z różnych branż, zaznaczają przedstawiciele IBM.

Przypomnijmy, że w styczniu 2021 roku IBM przejął amerykańską firmę konsultingową specjalizującą się w oprogramowaniu do zarządzania klientami Salesforce – 7Summits.

Przeczytaj również
Który dział biznesowy skorzysta najbardziej na wdrożeniu chmury obliczeniowej?

Według szacunków analityków, globalny rynek usług konsultingowych CRM i integracji systemów osiągnie wartość blisko 21 miliardów dolarów do 2024 roku.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *