BranżaRynek

Incuvo ma nowego akcjonariusza – PCF Group

Notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR),  wraz z nowym akcjonariuszem – PCF Group, ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym IP. Premiera nowej gry VR opartej na tytule z portfolio PCF zaplanowana jest na 2023 rok. Z kolei w pierwszym kwartale 2022 roku Incuvo wyda Green Hell VR na platformy Oculus Quest i PC VR.

Incuvo ma nowego akcjonariusza – PCF Group
Andrzej Wychowaniec prezes Incuvo

Jak podkreślają przedstawiciele Incuvo, dołączenie PCF Group do akcjonariatu to istotny moment w działalności spółki. “Nasze aktualne doświadczenie w produkcji dużych tytułów VR zostało docenione przez PCF, które wybrało nasza ofertę jako producenta gry ze swojego  portfolio. Chcemy wykorzystać  szansę współpracy z PCF Group i stworzyć grę VR, która będzie  wyznaczała nowe trendy na rynku VR. Prace nad tytułem już się rozpoczęły, a premierę planujemy na 2023 rok. Produkcja gry sfinansowana zostanie przez PCF, które będzie także jej wydawcą i zadba o marketing” – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Obecnie zespół Incuvo pracuje nad swoim najważniejszym projektem VR-owym – Green Hell VR. Jest to gra z gatunku survival, w której zadaniem gracza jest przetrwanie w amazońskiej dżungli. Spółka planuje kontynuację prac nad tytułem także w przyszłości, między innymi dodając tryb kooperacji. Sprzedaż Green Hell, autorstwa CreepyJar, od dnia premiery (early access Q3 2018 roku), do września br. na platformach Steam, PlayStation Store i Microsoft Store przekroczyła poziom 2,5 mln sztuk.

Przeczytaj również
Atos chce kupić DXC Technology, płaci 10 mld USD

“Premierę Green Hell VR zaplanowaliśmy na pierwszy kwartał 2022 roku, już teraz widzimy, że gra pozyskuje coraz  większa liczbę fanów. Oprócz pracy nad Hreen Hell VR i nowym tytułem od PCF pracujemy także nad nowymi koncepcjami i pozyskaniem kolejnych IP. W nadchodzących latach chcemy wykorzystać wypracowane przewagi technologiczne – rozwiązania immersji, usprawnienia technologiczne, czy też stabilność rozgrywki. Widzimy także, że rynek VR-u jest coraz ciekawszym segmentem działalności dla dużych podmiotów. Chcemy wykorzystać ten trend i rozbudować naszą działalność między innymi  poprzez zwiększenie zatrudnienia. Istotne jest też to, że przy rosnącej liczbie graczy korzystającej z wirtualnej rzeczywistości wciąż brakuje dużych tytułów, a właśnie takie gry zamierzamy dostarczać graczom” – podsumowuje Andrzej Wychowaniec.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *