BranżaRynek

Incuvo ma nowego akcjonariusza – PCF Group

Notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR),  wraz z nowym akcjonariuszem – PCF Group, ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym IP. Premiera nowej gry VR opartej na tytule z portfolio PCF zaplanowana jest na 2023 rok. Z kolei w pierwszym kwartale 2022 roku Incuvo wyda Green Hell VR na platformy Oculus Quest i PC VR.

Incuvo ma nowego akcjonariusza – PCF Group
Andrzej Wychowaniec prezes Incuvo

Jak podkreślają przedstawiciele Incuvo, dołączenie PCF Group do akcjonariatu to istotny moment w działalności spółki. “Nasze aktualne doświadczenie w produkcji dużych tytułów VR zostało docenione przez PCF, które wybrało nasza ofertę jako producenta gry ze swojego  portfolio. Chcemy wykorzystać  szansę współpracy z PCF Group i stworzyć grę VR, która będzie  wyznaczała nowe trendy na rynku VR. Prace nad tytułem już się rozpoczęły, a premierę planujemy na 2023 rok. Produkcja gry sfinansowana zostanie przez PCF, które będzie także jej wydawcą i zadba o marketing” – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Obecnie zespół Incuvo pracuje nad swoim najważniejszym projektem VR-owym – Green Hell VR. Jest to gra z gatunku survival, w której zadaniem gracza jest przetrwanie w amazońskiej dżungli. Spółka planuje kontynuację prac nad tytułem także w przyszłości, między innymi dodając tryb kooperacji. Sprzedaż Green Hell, autorstwa CreepyJar, od dnia premiery (early access Q3 2018 roku), do września br. na platformach Steam, PlayStation Store i Microsoft Store przekroczyła poziom 2,5 mln sztuk.

Przeczytaj również
ITwiz partnerem VIII edycji konferencji Spójne Przywództwo – Człowiek i Technologia

“Premierę Green Hell VR zaplanowaliśmy na pierwszy kwartał 2022 roku, już teraz widzimy, że gra pozyskuje coraz  większa liczbę fanów. Oprócz pracy nad Hreen Hell VR i nowym tytułem od PCF pracujemy także nad nowymi koncepcjami i pozyskaniem kolejnych IP. W nadchodzących latach chcemy wykorzystać wypracowane przewagi technologiczne – rozwiązania immersji, usprawnienia technologiczne, czy też stabilność rozgrywki. Widzimy także, że rynek VR-u jest coraz ciekawszym segmentem działalności dla dużych podmiotów. Chcemy wykorzystać ten trend i rozbudować naszą działalność między innymi  poprzez zwiększenie zatrudnienia. Istotne jest też to, że przy rosnącej liczbie graczy korzystającej z wirtualnej rzeczywistości wciąż brakuje dużych tytułów, a właśnie takie gry zamierzamy dostarczać graczom” – podsumowuje Andrzej Wychowaniec.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *