BranżaRynek

InfoConsulting wchodzi na rynki Australii i Nowej Zelandii

Firma InfoConsulting systematycznie rozszerza ofertę i skalę działalności na rynkach międzynarodowych. W połowie 2021 roku firma oficjalnie uruchomiła działalność na rynkach Australii i Nowej Zelandii. Przedstawiciele spółki podkreślają, że dynamiczny rozwój jest m.in. efektem udanej współpracy z firmą IFS.

InfoConsulting wchodzi na rynki Australii i Nowej Zelandii

InfoConsulting oferuje usługi konsultingowe i doradcze, a także prowadzi projekty z zakresu cyfrowej transformacji biznesu oraz wdrożenia oprogramowania wspierającego zarządzanie. Firma jest m.in. nagradzanym partnerem koncernu IFS. W 2020 roku firma InfoConsulting otrzymała nagrodę IFS Innovative Partner of the Year. Rok wcześniej, została zaś wyróżniona za działalność usługową. “Jesteśmy partnerem firmy IFS od 2008 roku i przez te wszystkie lata nasza współpraca partnerska zaowocowała wzrostem i rozwojem zakresu współpracy. Nasz zespół w Europie współpracuje z IFS w sumie już od ponad 20 lat” – mówi Mirosław Kamiński, dyrektor generalny InfoConsulting.

Firma InfoConsulting systematycznie realizuje strategię rozwoju, która zakłada m.in. rozszerzenie skali działalności na rynkach międzynarodowych. Rok temu uruchomione zostało biuro w Finlandii. Przedstawiciele warszawskiej spółki zapowiadali wówczas, że celem nowego oddziału będzie wzmocnienie pozycji obu firm na rynku fińskim przy wykorzystaniu dotychczasowych międzynarodowych doświadczeń. W tym roku analogiczny scenariusz realizowany jest na rynkach Australii i Nową Zelandii. Firma czerpie przy tym m.in. z doświadczeń zdobytych na rynkach europejskich. “Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas współpracy z ponad 200 klientami w Europie, a także dzięki systemom sprzedażowym, presales i zapleczu organizacyjnemu, możemy z powodzeniem rozwinąć działalność na lokalnych rynkach. Bardzo zależy nam również na ścisłej współpracy z firmą IFS Australia w celu rozwijania marki i reputacji w najistotniejszych dla nas obszarach” – zapewnia Mirosław Kamiński. Decyzję o uruchomieniu oddziałów w Australii i Nową Zelandii poprzedziły kompleksowe analizy. “W 2020 roku InfoConsulting zidentyfikował kilka rynków międzynarodowych, które uznaliśmy za kluczowe dla naszego wzrostu i planów ekspansji poza Europę. Jednym z nich była Australia i Nowa Zelandia, które są silne ekonomicznie i dynamicznie się rozwijają” – podkreśla Mirosław Kamiński.

Przeczytaj również
Intel przedstawił 12. generację procesorów Intel Core

Formalnie najnowszy oddział InfoConsulting mieści się w Brisbane i obsługuje klientów z Australii oraz Nowej Zelandii. Działalnością InfoConsulting w tym regionie kieruje Jon O’Brien, który w lipcu objął stanowisko szefa oddziału w regionie Australii i Nowej Zelandii. Warto dodać, że przez minione 5 lat Jon O’Brien związany był bezpośrednio z firmą IFS. Obecnie realizowane są m.in. działania marketingowe, a także rekrutacyjne.

Specjalizacja zespołu InfoConsulting na półkuli południowej, podobnie jak w skali globalnej, ma koncentrować się wokół potrzeb firm produkcyjnych kontynuowana jest także w ramach działalności na rynkach Australii i Nowej Zelandii. “Zidentyfikowaliśmy główne sektory, które stanowią część naszego rynku docelowego, kluczowy na pewno będzie sektor produkcji. Firma IFS ma już dobrze rozwiniętą bazę klientów w wielu obszarach. Widzimy, że wypełniamy niszę w sektorze produkcji – zwłaszcza żywności i napojów” – mówi Jon O’Brien. “Ukierunkowany program marketingowy wraz ze wspierającą go strategią inwestycyjną jest już w toku. Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie będzie miało pozytywny wpływ na sprzedaż produktów firmy IFS w regionie” – dodaje. Według niego rozwiązania IFS dobrze odpowiadają potrzebom sektora produkcyjnego m.in. w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw, planowaniu popytu, a także automatyzacji procesów B2B przekładającej się na poprawę lokalności klientów. “Bardzo ważne są dla nas długoterminowe relacje. Chcemy współpracować z naszymi klientami przez wiele lat, a w zamian budować realną wartość w ich biznesie poprzez inwestycje w system IFS” – podkreśla Jon O’Brien. W szybkim rozwoju działalności na rynkach Australii i Nowej Zelandii pomóc mają m.in. inwestycje w rozwój lokalnego zespołu konsultantów IFS.

Przeczytaj również
Zagraniczni inwestorzy venture capital zainwestują w polskie startupy
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *