SprzętRynek

Jabra wprowadza nowe zestawy słuchawkowe dedykowane centrom obsługi klienta

Mowa o linii słuchawek Engage i dwóch nowych modelach: Jabra Engage 50 II z funkcją SmartRinger – powiadomieniem dźwiękowym o połączeniach przychodzących oraz Jabra Engage 40 z funkcją optymalizacji mowy i redukcji hałasu otoczenia, dzięki której konsultanci mogą spokojnie skupić się na prowadzonych rozmowach.

Jabra wprowadza nowe zestawy słuchawkowe dedykowane centrom obsługi klienta

I tak, Jabra Engage 50 II wykorzystuje zaawansowane algorytmy do kształtowania wiązki zbierającej głosy użytkowników i analizującej odgłosy w tle. Jak wskazują przedstawiciele producenta, układ 3 mikrofonów przewyższa wymagania mikrofonów Premium dla Open Office firmy Microsoft – eliminuje do 36 dB hałasu, umożliwiając prowadzenie najwyraźniejszych rozmów oraz ich bezbłędne zapisy.

Zestaw ten posiada także wspomnianą już, regulowaną funkcję SmartRinger powiadamiającą dźwiękowo o połączeniach przychodzących nawet wtedy, gdy użytkownik nie ma na sobie słuchawek. Znajduje się ona na odłączanym kontrolerze Link z pokrętłem do regulacji głośności zaprojektowanym tak, aby można go było umieścić na biurku obok klawiatury, co zapewnia łatwy dostęp do wszystkich elementów sterujących. Funkcja ta ułatwia pracę hybrydową w ruchu, ponieważ konsultanci nie muszą się obawiać, że przegapią połączenie, jeśli oddalą się od biurka.

Z kolei zestaw słuchawkowy Jabra Engage 40 ma wbudowaną funkcję ochrony słuchu, dwa wysokiej jakości mikrofony, nauszniki izolujące hałas oraz zaawansowaną technologię głośników optymalizują brzmienie każdego słowa. Engage 40 posiada też moduł sterowania wbudowany w przewód, dlatego konsultanci mogą błyskawicznie obsługiwać połączenia za pomocą programowalnych przycisków. Specjaliści Jabra zapewniają, że zestaw ten jest bardzo lekki.

Przeczytaj również
Santander Bank Polska wdrożył nowe rozwiązanie CRM w modelu chmury obliczeniowej

Warto również dodać, że oba modele działają również jako czujniki dostarczające krytycznych informacji na temat jakości dźwięku i przebiegu rozmowy. Takie dane dostępne są przy użyciu zestawu SDK od Jabra i wbudowanych integracji z systemami Nectar, Operata czy Virsae. Dostęp do nich można też uzyskać za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji komputerowej Jabra Engage+, zapewniającej wgląd w rozmowy w czasie rzeczywistym w celu natychmiastowej poprawy ich jakości. Jak wskazują przedstawiciele Jabra, aplikacja ocenia jeszcze przed rozpoczęciem połączenia czy hałas w tle, położenie mikrofonu i jakość głosu są wystarczająco dobre do jego przeprowadzenia. W trakcie rozmowy pomaga skorygować problemy i udziela wskazówek dotyczących konwersacji, a każdą sesję podsumowuje raportem po zakończeniu rozmowy.

Oba zestawy słuchawkowe działają z najważniejszymi platformami do centrów obsługi klientów, mają certyfikat Microsoft Teams i są już dostępne w sprzedaży.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.