Branża ITRynekPolecane tematy

ServiceNow otwiera w Polsce biuro z regionalnym kierownictwem

Warszawskie biuro spółki będzie centrum specjalistycznej wiedzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującym również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja. ServiceNow, firma zajmująca się zarządzaniem rozwiązaniami digital workflow, mianowała Markusa Kempkesa dyrektorem na Europę Środkowo-Wschodnią, a Macieja Ostrowskiego – dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalności firmy w Polsce.

ServiceNow otwiera w Polsce biuro z regionalnym kierownictwem

Markus Kempkes, który pracuje w ServiceNow od niemal trzech lat i dotychczas kierował organizacją Customer Outcomes w Europie Środkowej, powiedział: „Po wieloletniej pracy w regionie darzę wielką sympatią Polskę
i jej mieszkańców. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenia, aby wspierać polskie firmy w lepszej organizacji pracy oraz pomagać im tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla klientów i pracowników”.

Jak wskazują przedstawiciele firmy, nowe biuro i nowa kadra zarządzająca to wyraz długofalowego zaangażowania w polski rynek technologii informatycznych i komunikacyjnych, jeden z największych w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowi i dotychczasowi klienci spółki będą mogli korzystać z bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem, który rozumie specyfikę kluczowych branż w regionie, takich jak usługi finansowe, technologiczne, komunalne czy też sektor publiczny.

“Polska gospodarka i firmy zmieniają się. Rynek potrzebuje innowacyjnych, elastycznych rozwiązań oferowanych przez ServiceNow, aby stawić czoła obecnym wyzwaniom i dalej się dynamicznie rozwijać. Właśnie dlatego jestem dumny, że będę częścią nowego polskiego oddziału spółki” – skomentował Maciej Ostrowski, który przeszedł do ServiceNow z firmy Oracle, gdzie kierował działem ds. rozwiązań korporacyjnych.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *