AplikacjePolecane tematy

Więcej sztucznej inteligencji w platformie Microsoft Dynamics 365

Microsoft rozszerzenie platformy Dynamics 365 o szereg nowych funkcji i narzędzi. Część z nich ma w znacznej mierze bazować na mechanizmach sztucznej inteligencji. Zadaniem takich funkcjonalności ma być m.in. automatyzowanie wielu operacji i procesów biznesowych.

Więcej sztucznej inteligencji w platformie Microsoft Dynamics 365

Już teraz w ramach pakietu aplikacji biznesowych Dynamics 365 Microsoft dostarcza klientom cały zestaw narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencją – są to rozwiązania zebrane w serii Insights, czyli: Customer Insights, Customer Service Insights, Market Insights oraz Sales Insights. Przedstawiciele firmy już wcześniej informowali, że pracują nad kolejnymi nowościami z tej rodziny – teraz oficjalnie je zapowiedziano.

Wiadomo już np., że w aplikacji Customer Insights pojawi się obsługa transakcji B2B (obecnie wspierane są tylko transakcje B2C). Co ważne funkcja ta powinna zostać udostępniona już 1 października 2019 roku. Nowością będą również nowe funkcje w, pełniącym funkcję wirtualnego agenta obsługi klienta, bocie Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service. Funkcje te będą związane przede wszystkim z procedurą testowania działania bota – firmy będą mogły dokładnie sprawdzić jego funkcjonowanie jeszcze przed udostępnieniem takiej funkcjonalność klientom. Nowością będzie także m.in. narzędzie o nazwie IoT Intelligence, które dodane zostanie do aplikacji Dynamics 365 Supply Chain Management. Jego zadaniem będzie ułatwienie klientom monitorowania stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, a także ich prognozowania.

Jedną z ważniejszych premier będzie również zupełnie nowa aplikacja z rodziny Insights, czyli Product Insights – ma to być zaawansowane narzędzie wykorzystujce mechanizmy sztucznej inteligencji do instruowania klientów jak używać danego produktu, a także do takiego projektowania produktów, by były łatwe w obsłudze. Nowością będzie również aplikacja Dynamics 365 Connected Store, służąca m.in. do analizowania i monitorowania sytuacji w fizycznym obiekcie handlowym.

Warto dodać, że zastosowane w nowych produktach rozwiązania z dziedziny SI bazują na technologiach, które Microsoft rozwija w ramach usług chmurowych Azure AI. Chodzi tu m.in. o technologie z zakresu uczenia maszynowego (Azure Machine Learning, Azure Databricks, ONNX), analizy i wyszukiwania informacji (tzw. knowledge mining – Azure Search, Form Recognizer), a także aplikacje i usługi typu agent (Azure Cognitive Services oraz Azure Bot Service). Microsoft zamierza formalnie rozpocząć dostarczanie klientom nowych narzędzi w ramach Dynamics 365 w pierwszych dniach października 2019 roku.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *