InfrastrukturaBranża IT

Zyxel Networking Ally – centrum pomocy wspierające pracę zdalną

Firma Zyxel uruchomiła bezpłatną platformę pomocy technicznej dla użytkowników, którzy w realiach pracy zdalnej napotykają na problemy sprzętowe lub sieciowe. Na pytania związane m.in. z bezpieczeństwem, konfiguracją połączeń VPN czy użytkowaniem usług chmurowych odpowiedzą użytkownicy oraz eksperci firmy Zyxel.

Zyxel Networking Ally – centrum pomocy wspierające pracę zdalną

Przedstawiciele firmy Zyxel podkreślają, że z powodu zalecanej izolacji społecznej już 67% firm działających w Polsce zdecydowało się na przejście na tryb pracy zdalnej. Zauważają przy tym, że aby wykonywać ją efektywnie potrzebne są nie tylko odpowiednie narzędzia informatyczne, ale również umiejętności wykorzystania tych narzędzi podczas realizacji zadań, które jeszcze nie tak dawno wypełniane były w sposób tradycyjny, w biurze. Tymczasem, jak pokazuje praktyka, nie wszyscy pracownicy posiadają odpowiednie kompetencje techniczne. To właśnie z myślą o nich Zyxel uruchomił wspomnianą platformę wsparcia technicznego.

Program pomocy sieciowej

Wedle zapowiedzi Zyxel Networking Ally to centrum pomocy będące część firmowego forum oferującego wsparcie użytkownikom sprzętu tej marki. Obsługuje je zespół ekspertów technicznych oraz zaawansowanych użytkowników, którzy posiadają specjalistyczną wiedzę na temat różnych programów i rozwiązań sprzętowych, z którymi użytkownicy mogą mieć problemy podczas wykonywania home office. Tematy obejmują m.in. sieci VPN, urządzenia zabezpieczające czy połączenia w chmurze.

„Jesteśmy gotowi pomóc ludziom w przezwyciężeniu obecnych wyzwań związanych z korzystaniem z urządzeń sieciowych. Niezależnie od tego, czy pytania będą dotyczyły produktu marki Zyxel, czy ogólnie technologii sieciowych, postaramy się na wszystkie odpowiedzieć” – zapewnia Brian Tien, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks.

Wspomniane centrum jest pierwszym z trzech etapów składających się na program pomocy sieciowej stworzony w odpowiedzi na wybuch pandemii COVID-19. Kolejne dwa, to usługa doradztwa w zakresie rozwiązań sieciowych oraz praktyczna strona internetowa służąca do dzielenia się wskazówkami. Jak informują przedstawiciele firmy, oba rozwiązania mają być wprowadzone w nadchodzących tygodniach.

Firma zaprasza do wsparcia tej inicjatywy wolontariuszy z certyfikatami partnerskimi oraz innych ekspertów ds. sieci. Mogą oni rejestrować się na stronie https://www.zyxel.com/form/Networking_Ally_Form.shtml.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *