Rynek

LUX MED rozwija koncepcję platformy e-commerce współpracując z e-point SA

Grupa LUX MED od lat jest pionierem innowacyjnych rozwiązań cyfrowych wspierających jakość i komfort świadczeń usług medycznych dla pacjentów (Patient Experience). Kolejnym elementem tej strategii ma być platforma e-commerce skierowana do klientów indywidualnych. Za jej projekt odpowiada e-point SA.

LUX MED rozwija koncepcję platformy e-commerce współpracując z e-point SA

Celem zrealizowanego projektu było opracowanie koncepcji platformy umożliwiającej efektywną sprzedaż szerokiej gamy produktów oraz usług Grupy LUX MED w modelu wielokanałowym (omnichannel), z naciskiem na doskonały Customer Experience i uwzględniającym otoczenie technologicznego grupy. Jak już wspomniano projekt tej platformy opracował e-point SA, polski software house, który od ponad 20 lat specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań e-commerce i digital experience.

Ważnymi filarami projektu była przede wszystkim analiza biznesowa wszechstronnie adresująca potrzeby strategii e-commerce – oferty usług i produktów, procesów zakupowych, wiedzy o kliencie, narzędzi Marketing Automation, miar biznesowych oraz niezbędnych kompetencji ludzkich do obsługi kanału cyfrowego. Ponadto opracowano i zbadano wizję UX nowego rozwiązania. Współpraca obejmowała również doradztwo w obszarze budowy pozytywnego doświadczenia klientów (Customer Experience) wraz z dopasowaniem technologii opartych na architekturze Digital Experience Platform.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.