Rynek

Netia zintegrowała komunikację z Cisco Webex

Netia, jako jedyny operator w Polsce, przygotowała rozwiązanie integrujące wszelkiego typu usługi głosowe z najnowszą generacją chmurowego komunikatora Cisco Webex. Nowa paleta rozwiązań, dostępnych na dowolnym urządzeniu i z dowolnego miejsca, nosi nazwę Netia UC with Cisco Webex.

Netia zintegrowała komunikację z Cisco Webex

Netia UC with Cisco Webex to zupełnie nowa jakość, łącząca tradycyjną telefonię z najnowszymi rozwiązaniami Komunikacji Zintegrowanej (Unified Communications). Jak wskazują przedstawiciele Netii, zapewnia szybką i optymalną kosztowo integrację wszystkich sposobów komunikacji, oferowanych na bazie infrastruktury Grupy Netia (połączenia głosowe przez linie analogowe, cyfrowe ISDN, cyfrowe z zaawansowanymi funkcjami PABX i Call Center, nowoczesne rozwiązania VoIP w chmurze, tj. IntegralNet, integracja z SIP TRUNK, umożliwiająca połączenia z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu) z najnowszym komunikatorem chmurowym Cisco Webex.

“Z Netia UC with Cisco Webex zyskujemy możliwość pełnej kolaboracji i miksowania dowolnych kanałów komunikacji oraz interakcji między uczestnikami różnego typu spotkań. W tym samym czasie możemy rozmawiać, widzieć się, współdzielić aplikacje, czy pulpit, wysyłać wiadomości, nagrywać, dzielić się czasowo na zespoły itd.” – powiedział Paweł Rychcik, Kierownik Działu Produktów B2B w Netii. “Co więcej, dzięki zaawansowanym funkcjom rozpoznawania mowy, spotkania mogą być automatycznie tłumaczone na wiele języków, a także przekształcane na tekst, co bardzo ułatwia m.in. przygotowywanie notatek” – dodał.

Atutem nowego rozwiązania jest fakt, że skorzystanie z niego nie pociąga za sobą dodatkowych nakładów inwestycyjnych po stronie klientów oraz zapewnia stały, przewidywalny koszt użytkowania. Netia UC with Cisco Webex oferuje też najlepszy na rynku stosunek ceny do zakresu funkcjonalnego i jakości wielokanałowej komunikacji, zapewniają specjaliści Netii, dodając, że Cisco Webex jest stale wzbogacany o nowe, innowacyjne funkcje, które będą dostarczane wszystkim klientom Netii tuż po wdrożeniu.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *