Zmiany kadrowe

Rafał Albin szefem marketingu i operacji w Microsoft w Polsce

Obejmując z początkiem sierpnia stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji dołączył do ścisłego kierownictwa polskiego oddziału Microsoft. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.

Rafał Albin szefem marketingu i operacji w Microsoft w Polsce

“Transformacja firmy Microsoft, ale przede wszystkim naszych klientów i partnerów, już od dawna nie jest kwestią tylko technologii. To zmiana myślenia o ludziach, kulturze pracy i biznesie w jego różnych wymiarach. Technologia jest narzędziem, które tę transformację przyspiesza i czyni bardziej skuteczną. Dlatego tym bardziej cieszę się, że wracam do działu Marketing & Operations w tak ważnym dla całego rynku i Microsoft momencie, w czasach rozwoju inwestycji Polskiej Doliny Cyfrowej, pierwszego w Polsce i regionie CEE centrum przetwarzania danych. Jestem pewny, że właśnie to przedsięwzięcie oraz idące za nim programy zwiększania kompetencji cyfrowych pracowników polskich firm, partnerów Microsoft i studentów, otworzą szereg nowych szans dla polskich przedsiębiorstw. W efekcie pozwolą nam dołożyć kolejną cegiełkę do rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce” – mówi Rafał Albin, Dyrektor Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft.

Rafał Albin jest związany z branżą IT od 1999 roku. Początkowo specjalizował się w dostarczaniu usług i rozwiązań dla firm z sektora MSP. W latach 2001 – 2009 był związany z firmą AB, gdzie odpowiadał za szereg działań na poziomie krajowym i regionalnym. W 2009 roku rozpoczął pracę w lokalnych strukturach Microsoft, gdzie objął stanowisko kierownika grupy produktowej Windows. Od 2013 roku kierował zespołem odpowiedzialnym za wprowadzanie na rynek najnowszych rozwiązań firmy, a także rozwój współpracy ze środowiskami deweloperskimi i przedsiębiorstwami tworzącymi oprogramowanie w oparciu o technologie Microsoft. Od 2016 odpowiadał za sprzedaż rozwiązań konsumenckich Microsoft na terenie Polski oraz Rumunii. Jako członek zarządu polskiego oddziału Microsoft należał również do kierownictwa działu Consumer and Devices Sale w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ostatnio, jako CEE Enterprise Channel Management Lead, Rafał Albin wspierał proces transformacji cyfrowej klientów Microsoft w ramach kanału partnerskiego w tym regionie.

Przeczytaj również
Michał Pieprzny nowym szefem SAS Institute Polska

Rafał Albin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Politechniki Wrocławskiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *