Rynek

Spółka Future Mind przeszła rebranding i planuje ekspansję zagraniczną

Nowy system identyfikacji wizualnej spółki, która stworzyła aplikacje mobilne m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, obejmuje każde medium i platformę, na której marki kiedykolwiek wchodziły z nią w interakcję. Zmiany są częścią nowej strategii Future Mind, zakładającej ekspansję zagraniczną.

Spółka Future Mind przeszła rebranding i planuje ekspansję zagraniczną

Przypomnijmy, że Future Mind od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania cyfrowe wiodącym markom na polskim rynku. W okresie pandemii firma przeszła transformację – stworzyła dział Consulting & Product Design składający się z ekspertów z zakresu badań, customer experience, transformacji cyfrowej, analizy danych, a także architektów IT. Spółka zaczęła wykorzystywać także ekosystem rozwiązań technologicznych partnerów w ramach komórki Solutions. Obecnie planuje ekspansję zagraniczną, a przeprowadzony rebranding ma jej w tym pomóc.

“Do portfolio Future Mind dochodzą kolejne zagraniczne projekty. To daje silne podstawy do tego, aby myśleć o ekspansji poza granicami Polski. Chcemy, aby nasza organizacja stała się lepiej widoczna nie tylko dla obecnych klientów, ale także dla firm, które nie miały jeszcze okazji z nami współpracować. W związku z tym podjęliśmy dojrzałą decyzję o rebrandingu” – mówi Paweł Josiek, COO, Future Mind. “Na polskim rynku mamy silną pozycję, którą wypracowaliśmy przez ostatnie kilkanaście lat. Chcemy dalej się tu rozwijać, ale wychodzimy z ofertą również do USA, gdzie zrealizowaliśmy już pierwsze duże projekty i rozpoczynamy współpracę ze znaną na całym świecie marką modową Dior. Zależy nam również, aby tworzyć produkty cyfrowe dla brandów z Wielkiej Brytanii i Europie Środkowo-Wschodniej. To naszym zdaniem wymaga nadania Future Mind odważnego, nowoczesnego wyglądu, który będzie odpowiadał naszym ambicjom” – dodaje.

Jak podkreślają przedstawiciele spółki, nowa identyfikacja wizualna i sposób komunikacji usług to bardziej uniwersalna niż dotychczas kreacja i zmiana o charakterze praktycznym – będą one wykorzystywane w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi.

Decyzja o rebrandingu zaowocowała także wdrożeniem nowej strony internetowej www.futuremind.com Kreacja powstała we współpracy z 247 studio – znanym z projektów dla Adidas, Interia czy rebrandingów większych firm z sektora IT, jak np. Divante. W proces rebrandingu Future Mind zaangażowali się founderzy studia, co wpłynęło na znacznie odważniejsze zmiany niż te, które były pierwotnie planowane.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *