Branża ITRynek

Spyrosoft Connect – nowa spółka w Grupie Spyrosoft

Spyrosoft Connect specjalizuje się w technologii CRM i platformie Salesforce. Choć spółka dopiero rozpoczęła swoją działalność, już zatrudnia 25 osób i zdobyła 8 klientów, w tym dużą sieć handlu detalicznego. Spyrosoft Connect współpracować będzie z klientami z różnych sektorów na całym świecie, skupiając się przede wszystkim na branży handlowej. 

Spyrosoft Connect – nowa spółka w Grupie Spyrosoft
Na zdjęciu od lewej: Przemysław Ziemczyk, Konrad Weiske, Michał Gronowski

Nową spółką w Grupie Spyrosoft zarządzać będzie Michał Gronowski, ekspert z wieloletnim doświadczaniem, który realizował działania z obszaru CRM i Salesforce dla globalnych, rozpoznawalnych marek w USA oraz Europie. Funkcję CTO objął Przemysław Ziemczyk – specjalista z długim stażem w CRM, Salesforce i programowaniu, pracował dla międzynarodowych klientów z USA, Włoch i Belgii.

“Historia powstania spółki Spyrosoft Connect jest dosyć nietypowa. Słucham regularnie podcastów o biznesie i technologii. Gościem jednego z nich był w zeszłym roku Konrad Weiske, prezes Grupy Spyrosoft. Konrad Weiske opowiedział w nim o modelu biznesowym Grupy Spyrosoft – o rozwijaniu spółek córek w ramach Grupy i otwartości na wprowadzanie kolejnych technologii do jej portfolio. Po odsłuchaniu podcastu, link do niego wysłałem Michałowi Gronowskiemu. Jakiś czas później już rozmawialiśmy z Konradem Weiske o nowej spółce” – mówi Przemysław Ziemczyk.

“Na początku, w maju 2022 roku trafiliśmy do inkubatora w ramach Grupy Spyrosoft, żeby zacząć rozwijać nasz koncept na nową spółkę, szukać pracowników i klientów. Mniej więcej po roku, mieliśmy ją odpalić. Okazało się jednak, że byliśmy gotowi dużo szybciej” – dodaje Michał Gronowski.

Eksperci rynku CRM zakładają jego dynamiczny rozwój w najbliższej przyszłości, na poziomie ok. 13% CAGR do 2028 r. [1]. Natomiast sam rynek Salesforce – złożony przede wszystkim z certyfikowanych firm partnerskich – ma do 2026 roku zwiększyć się ponad 3-krotnie, wskazuje Salesforce Ecosystem M&A Report.

“Cały czas obserwujemy ogromny potencjał CRM i Salesforce w obszarze B2B. O ile firmy działające w modelu B2C są już całkiem nieźle zdigitalizowane, o tyle w B2B jest jeszcze dużo do zrobienia, zarówno w Polsce jak i na świecie. Firmy korzystają często ze starych systemów, albo nie mają ich wcale” – mówi Michał Gronowski. “My takim firmom możemy, będąc częścią Grupy Spyrosoft, zaoferować cały szereg rozwiązań w zakresie technologii. A poza jej dostarczaniem, Spyrosoft Connect zapewnia też konsulting w ramach szeroko pojętego CRM-u, np. w retailu. Możemy wskazać klientowi, co jeszcze można zweryfikować i poprawić w zakresie relacji z klientami” – podsumowuje.

Michał Gronowski posiada 10% udziałów w Spyrosoft Connect, Przemysław Ziemczyk także 10%, pozostałe 80% należy do Grupy Spyrosoft. Poszerzenie struktury Grupy Spyrosoft o nową spółką i kompetencje jest kolejnym krokiem na drodze realizacji strategii na lata 2022-2026 ogłoszonej przez spółkę w maju 2022 roku. Jak wskazują przedstawiciele Grupy, Salesforce pozwoli rozbudować portfolio usług firmy o kolejny, dynamicznie rozwijający się sektor CRM.

[1] https://www.vantagemarketresearch.com/press-release/customer-relationship-management-market-579735
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *