CDORynek

Avaya uruchamia program wsparcia w zakresie rozwoju infrastruktury pracy zdalnej

Nowa inicjatywa firmy Avaya ma stanowić wsparcie dla firm poszukujących sposobów radzenia sobie z wyzwaniami towarzyszącymi przyspieszonej wskutek pandemii COVID-19 transformacji kluczowych procesów biznesowych do świata cyfrowego. Program konsultacji zakłada m.in. ułatwienia w zakresie planowania rozwoju firmowej infrastruktury IT w okresie po pandemii.

Avaya uruchamia program wsparcia w zakresie rozwoju infrastruktury pracy zdalnej

Wedle zapowiedzi program Avaya Business Continuity Conversation pozwala m.in. ocenić efektywność działań podejmowanych ad hoc w odpowiedzi na zmiany społeczne i gospodarcze wywołane pandemią koronawirusa, a jednocześnie – umożliwia zaplanowanie dalszych etapów rozwoju infrastruktury IT, tak aby lepiej odpowiadała ona nowym realiom prowadzenia biznesu. “Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie. Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość” – podkreśla Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Na program Avaya Business Continuity Conversation składają się m.in. działania mające na celu:
• ocenę stanu istniejącego środowiska technicznego,
• wytypowanie krytycznych aplikacji i rozwiązań,
• wskazanie możliwości najlepszego wykorzystania posiadanych zasobów,
• wybór nowych funkcjonalności i rozwiązań niezbędnych do efektywnego działania organizacji w nowej rzeczywistości,
• zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

Przedstawiciele firmy Avaya podkreślają, że nowy program wsparcia pozwoli na wypracowanie rozwiązań umożliwiających bardziej efektywne zarządzanie wzrastającą liczbą procesów biznesowych realizowanych kanałami cyfrowymi, wdrożenie proaktywnego podejścia w zakresie budowania relacji z klientami w świecie cyfrowym, a także skuteczne wdrożenie zasad pracy zdalnej na szeroką skalę, przy zapewnieniu wymaganego poziomu bezpieczeństwa oraz skalowalności infrastruktury.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *