CDORynek

Avaya uruchamia program wsparcia w zakresie rozwoju infrastruktury pracy zdalnej

Nowa inicjatywa firmy Avaya ma stanowić wsparcie dla firm poszukujących sposobów radzenia sobie z wyzwaniami towarzyszącymi przyspieszonej wskutek pandemii COVID-19 transformacji kluczowych procesów biznesowych do świata cyfrowego. Program konsultacji zakłada m.in. ułatwienia w zakresie planowania rozwoju firmowej infrastruktury IT w okresie po pandemii.

Avaya uruchamia program wsparcia w zakresie rozwoju infrastruktury pracy zdalnej

Wedle zapowiedzi program Avaya Business Continuity Conversation pozwala m.in. ocenić efektywność działań podejmowanych ad hoc w odpowiedzi na zmiany społeczne i gospodarcze wywołane pandemią koronawirusa, a jednocześnie – umożliwia zaplanowanie dalszych etapów rozwoju infrastruktury IT, tak aby lepiej odpowiadała ona nowym realiom prowadzenia biznesu. “Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale też pomogła im zobaczyć na własne oczy, jak stosowanie nowoczesnych technologii pozwala usprawnić ich funkcjonowanie. Dlatego Avaya chce wspierać organizacje wchodzące w „nową normalność” i pomagać im nie tylko wrócić do normalnej pracy, ale przede wszystkim – przygotować je na nadchodzącą przyszłość” – podkreśla Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Na program Avaya Business Continuity Conversation składają się m.in. działania mające na celu:
• ocenę stanu istniejącego środowiska technicznego,
• wytypowanie krytycznych aplikacji i rozwiązań,
• wskazanie możliwości najlepszego wykorzystania posiadanych zasobów,
• wybór nowych funkcjonalności i rozwiązań niezbędnych do efektywnego działania organizacji w nowej rzeczywistości,
• zaplanowanie sposobu i terminów wdrożenia najważniejszych rozwiązań.

Przedstawiciele firmy Avaya podkreślają, że nowy program wsparcia pozwoli na wypracowanie rozwiązań umożliwiających bardziej efektywne zarządzanie wzrastającą liczbą procesów biznesowych realizowanych kanałami cyfrowymi, wdrożenie proaktywnego podejścia w zakresie budowania relacji z klientami w świecie cyfrowym, a także skuteczne wdrożenie zasad pracy zdalnej na szeroką skalę, przy zapewnieniu wymaganego poziomu bezpieczeństwa oraz skalowalności infrastruktury.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *