InfrastrukturaRynek

Dell Technologies wprowadza pakiet ProSupport Suite dla komputerów PC

W ramach pakietu wszyscy partnerzy producenta otrzymają dostęp do pomocy technicznej, opartych na sztucznej inteligencji narzędzi oraz portalu w chmurze. ProSupport Suite oferuje większą widoczność IT, zdalne usuwanie usterek, rekomendacje oraz pierwsze w branży personalizowane narzędzia do zarządzania IT, informują przedstawiciele Dell Technologies. Jak wskazują, nowa oferta to także bezpieczeństwo punktów końcowych niezależnie od lokalizacji pracy.

Dell Technologies wprowadza pakiet ProSupport Suite dla komputerów PC

Nowe usługi wsparcia i rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa od Dell Technologies pomagają liderom IT zapewniać pracownikom komputery nowoczesne, inteligentne i bezpieczne, wskazują przedstawiciele producenta. Dodatkowe możliwości pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC opierają się na sztucznej inteligencji i podejściu always-on, ułatwiając oraz dostosowując wsparcie IT do indywidualnych potrzeb. Nowa oferta zabezpieczeń punktów końcowych zwiększa również bezpieczeństwo komputerów komercyjnych. Jest to możliwe dzięki nowym funkcjom weryfikacji zabezpieczeń i dodatkowym zabezpieczeniom zaszytym pod systemem operacyjnym.

Nowe funkcje dostosowują wsparcie IT do indywidualnych potrzeb

Według niedawnego badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Consulting, 70% organizacji planuje w ciągu najbliższego roku zwiększyć inwestycje w zdalnych pracowników. Dzięki ProSupport Suite dla komputerów PC, menedżerowie IT mogą dostosowywać i automatyzować wsparcie świadczone pracownikom oraz optymalizować ich komputery. Jak informują specjaliści Dell Technologies, nowe funkcjonalności obejmują:

  • Personalizowane narzędzia do zarządzania IT: nowe funkcje zarządzania katalogiem aktualizacji i wdrażania czynią ProSupport Suite pierwszą usługą wsparcia technicznego, która zapewnia menedżerom IT możliwość automatycznego i zdalnego aktualizowania systemu BIOS, sterowników, oprogramowania typu firmware i aplikacji Dell, a także dostosowywania sposobu grupowania aktualizacji i zarządzania nimi.
  • Najważniejsze, indywidualne informacje dotyczące zasobu komputerów PC w jednym miejscu: po raz pierwszy menedżerowie IT mogą sprawdzić kondycję, wrażenia z użytkowania aplikacji i wskaźniki bezpieczeństwa wszystkich komputerów Dell w organizacji. Wskaźniki te można potem wykorzystać do śledzenia trendów wydajności, a także, w razie potrzeby, podejmować na ich podstawie natychmiastowe działania. Wykonuje się te czynności zdalnie, korzystając z szytych na miarę zaleceń i metryk użytkowania dostarczanych przez bazujące na sztucznej inteligencji usługi wsparcia.
  • Spersonalizowane, zdalne procesy robocze: korzystając z personalizowanego mechanizmu reguł do definiowania i organizowania zdalnych procesów roboczych w skali, menedżerowie IT mogą również określić, kto otrzymuje aktualizacje automatycznie i w jaki sposób przebiega zarządzanie aktualizacjami.
  • Funkcje ProSupport są dostępne dla partnerów handlowych i ich klientów: w ramach pakietu partnerzy handlowi mogą korzystać z całego zakresu wsparcia, narzędzi i portalu opartego na sztucznej inteligencji. Mogą przeglądać i zarządzać pomocą techniczną dla wielu organizacji za pomocą SupportAssist w TechDirect i mają także możliwość wykorzystywania wiedzy specjalistycznej Dell Technologies do rozwiązywania problemów klientów, czy to indywidualnie, czy w ramach wszystkich zasobów.
Przeczytaj również
Logistyka będzie jeszcze bardziej rozdrobniona, skomplikowana i dotyczyła dostaw do pojedynczego klienta

“Rola działów IT jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Choć pierwotna misja dbania o wydajność pracowników i sprawność systemów pozostaje ta sama, to powiązane operacje stały się o wiele bardziej skomplikowane, zwłaszcza w obliczu stale rosnącej ilości danych i operacji na brzegu infrastruktury” – powiedział Doug Schmitt, prezes działu usług w Dell Technologies. “ProSupport pomoże liderom IT patrzeć w przyszłość i podejmować proaktywne działania, jednocześnie zapewniając pracownikom na całym świecie możliwość kontynuowania współpracy i wprowadzania innowacji bez zakłóceń” – dodał.

Bezpieczne i inteligentne portfolio komercyjnych komputerów PC

Nagłe przejście na pracę zdalną, zwiększone wykorzystywanie aplikacji w chmurze oraz nowe sposoby zaspokajania potrzeb pracowników w zakresie wydajności spowodowały powstanie niespotykanych wcześniej zagrożeń w punktach końcowych. Organizacje są obecnie potencjalnym celem ataków, niezależnie od lokalizacji, branży czy wielkości, zwłaszcza, że zagrożenia są coraz bardziej wyrafinowane i czasami trudne do wykrycia. Najnowsze dane wskazują, że 44% organizacji doświadczyło przynajmniej jednego ataku na urządzenia lub BIOS w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jak podkreślają eksperci, aby strategia bezpieczeństwa w punktach końcowych była skuteczna, musi ona uwzględniać całą powierzchnię ataku, w tym sprzęt i oprogramowanie typu firmware w powiązanym łańcuchu dostaw.

Portfolio zabezpieczeń Dell Trusted Devices chroni komercyjne komputery PC w całym łańcuchu dostaw i cyklu życia urządzenia, zapewniają specjaliści Dell Technologies i dodają, że pakiet rozwiązań zabezpieczających dla systemów operacyjnych, zlokalizowanych zarówno pod, jak i nad OS, wykorzystuje inteligencję oraz pomaga firmom zapobiegać zagrożeniom, wykrywać je i reagować na nie. Jest to możliwe dzięki skróceniu średniego czasu wykrycia (MTTD) i średniego czasu rozwiązania problemów (MTTR).

Przeczytaj również
Błędy w konfiguracji chmury sprzyjają atakom hakerów

Nowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa, obejmują:

  • Zaawansowaną weryfikację bezpieczeństwa komponentów dla komputerów PC, która umożliwia klientom sprawdzenie czy komputery Dell i kluczowe komponenty dotarły do nich w stanie, w jakim zostały zamówione i zbudowane. Ta zintegrowana funkcja rozszerza zakres kontroli bezpieczeństwa i integralności łańcucha dostaw.
  • Intel Management Engine (ME) weryfikuje krytyczne oprogramowanie firmware systemu i wykrywa manipulacje, jednocześnie zachowując wysoki poziom wydajności systemu. Wstępna wersja narzędzia Intel ME Verification jest ukierunkowana na procesy rozruchowe o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa systemu i zapewnia dodatkowe warstwy zabezpieczeń zlokalizowane pod systemem operacyjnym.
  • Integracja Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM) zapewnia pełną widoczność krytycznych zdarzeń związanych z bezpieczeństwem poniżej systemu operacyjnego za pośrednictwem pulpitów nawigacyjnych. Pozwala to na kompleksową analizę stanu bezpieczeństwa organizacji.

Nowe rozwiązanie ProSupport Suite dla komputerów PC udostępnione zostanie 19 października 2021 roku. Z kolei rozwiązania Intel ME oraz integracja Dell Trusted Device SIEM, są już dostępne w Europie, Ameryce Północnej oraz regionie APAC.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *