MENU

Update. CRM z nowymi funkcjami branżowymi

1 września 2014Rynek

Wprowadzone w nowej wersji systemu update.CRM predefiniowane funkcje mają rozszerzać możliwości oprogramowania w zakresie potrzeb typowych dla branż: budowlanej, przemysłowej, farmaceutycznej, finansowej oraz FMCG.

V5_KeyAccountManagement_Dashboard

Zmiany mają na celu zwiększenie możliwości dopasowania oprogramowania do obsługi mocno wyspecjalizowanych branżowo procesów biznesowych. Możliwości oprogramowania uzupełniono również o integrację z serwisem Microsoft Bing, a także nowe funkcje administracyjne i narzędzia wspierające zarządzanie siecią kontaktów. Nowa wersja systemy update.CRM zmienia również interfejs użytkownika. Rozszerzono możliwości oprogramowania m.in. w zakresie prezentacji sieci relacji między poszczególnymi klientami i pracownikami. Przejrzyste wizualizacje tego obszary mają ułatwiać m.in. planowanie działań sprzedażowych.

Najnowsza aktualizacja środowiska update.CRM wprowadza także szereg nowych funkcji wykorzystujących możliwości sieci społecznościowych. Wspierane są też nowe mechanizmy synchronizacji poczty elektronicznej oraz kalendarzy.

The following two tabs change content below.
Piotr Waszczuk

Piotr Waszczuk

Zastępca redaktora naczelnego ITwiz. O rynku nowych technologii pisze od 12 lat. Autor publikacji, wywiadów, artykułów oraz opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Redaktor prowadzący Raporty ITwiz poświęcone technologii in-memory oraz rozwiązaniom cloud computing. Autor licznych relacji z konferencji branżowych, publikacji analitycznych, materiałów typu case study i tłumaczeń.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »