StartupyRynek

Grupa LUX MED nawiązała współpracę ze startupem RevDeBug

Po pozytywnej weryfikacji w okresie testowym, Grupa LUX MED wybrała rozwiązanie polskiego startupu RevDeBug, pozwalające na skrócenie czasu eliminowania błędów produkcyjnych oprogramowania co najmniej o połowę.

Grupa LUX MED nawiązała współpracę ze startupem RevDeBug

Narzędzie RevDeBug specjaliści LUX MED zaczęli testować jeszcze w ubiegłym roku. Testy przebiegły zgodnie z deklaracjami dostawcy, co pozwoliło podjąć pozytywną decyzję o zakupie i wykorzystaniu tego rozwiązania.

“Zaczęliśmy od zastosowania narzędzia w Portalu Pacjenta, mając na uwadze konieczność dostępności pacjentów do procesów samoobsługowych, np. umawianie na wizyty, telekonsultacje online, odnowienie recept, zapytaj lekarza czy sprawdzenie wyników badań” – powiedział Jarosław Wójciński, dyrektor Departamentu Rozwoju IT w LUX MED.

Opatentowane w USA rozwiązanie RevDeBug działa na zasadzie podobnej do czarnej skrzynki w samolocie. Narzędzie nie tylko pokazuje dokładne miejsce w kodzie, gdzie wystąpił błąd, ale i wszystkie czynniki, które spowodowały jego wystąpienie. Oznacza to, że programista nie musi poświęcać swojego czasu na stawianie hipotezy i szukanie problemu po kolejnych linijkach kodu. Od razu widzi, gdzie wystąpił błąd i co go wywołało. “Dzięki temu efektywność pracy działów IT zwiększa się o co najmniej 20%, a czas naprawy błędów skraca się o minimum 50%” – mówi Adam Kruszewski, dyrektor ds. technicznych RevDeBug.

O rozwiązaniu bydgoskiego startupu pisaliśmy już szerzej na łamach serwisu ITwiz w ramach cyklu Pomysły z Polski.

Przypomnijmy, że Grupa LUX MED to obecnie największy dostawca usług medycznych w sektorze prywatnym w Polsce. Pod jej opieką jest 2,5 mln pacjentów, a na jakość obsługi składa się m.in. doświadczenie lekarzy wsparte funkcjonalnością i stabilnością systemów informatycznych.

Przeczytaj również
Nationale-Nederlanden wprowadza usługę mojeID

“Obecny, dynamiczny rozwój Grupy LUX MED ma swoje podłoże również w dużej otwartości na innowacje. Cały czas poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych, wspierających z jednej strony jakość i komfort świadczenia usług medycznych dla naszych pacjentów, z drugiej zaś podnoszących niezawodność i wydajność zmian w systemach, dostarczanych przez dziesiątki wewnętrznych zespołów SCRUM” – podsumował Tomasz Garbowski, członek zarządu ds. IT i Projektów w Grupie LUX MED.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.