MENU
Advertisement

ALE OpenTouch:  platformą komunikacji zintegrowanej z technologią NFC

19 sierpnia 2016Oprogramowanie, Rynek

Technologia NFC (Near Field Communication) umożliwia przenoszenie połączeń między telefonami stacjonarnymi a smartfonami, dzięki czemu zapewnia większą elastyczność i mobilność w miejscu pracy i poza nim. Firma ALE, oferująca produkty i usługi pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, udostępnił nowe narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift z technologią NFC.

Mobile_payment_01

Narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift wykorzystuje technologię NFC, za pomocą której pracownicy mogą przenosić aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, np. z telefonu komórkowego prywatnego na służbowy lub z telefonu komórkowego na dowolny telefon stacjonarny w biurze.

Ponad 50% pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy” – twierdzą przedstawiciele ALE. Dzięki wykorzystaniu technologii NFC, która umożliwia personalizację komunikacji, każdy pracownik może w prosty sposób przenieść połączenie na najbardziej odpowiednie urządzenie.

Pracownicy są dziś coraz bardziej mobilni. NFC pozwala im na korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych, które znajdują się na różnych biurkach lub w różnych pomieszczeniach, w oparciu o model tzw. biurek współdzielonych (hot desk), co zapewnia niezbędną prywatność podczas rozmów telefonicznych. Każdy może szybko i łatwo przenieść połączenie prywatne na smartfon, a nawet zarejestrować się na telefonie stacjonarnym i korzystać z tego telefonu jak własnego.

Ponad 50% pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy.

Contactless Call Shift to narzędzie komunikacyjne ukierunkowane na użytkownika, które umożliwia określenie, na jakie urządzenie i kiedy przenieść połączenie. Użytkownicy mogą przekazywać rozmowy między dowolnym telefonem stacjonarnym Alcatel-Lucent Enterprise a smartfonem, na którym zainstalowane jest aplikacja OpenTouch Conversation dostępna  w pakiecie OpenTouch Suite 2.2.

Mobilność i sprawna komunikacja są dziś niezwykle ważne w każdej firmie. Jednocześnie wiele rozmów wymaga poufności, a hałaśliwe otoczenie może utrudnić wykorzystanie nowych możliwości biznesowych. Contactless Call Shift upraszcza przenoszenie połączeń z jednego urządzenia na drugie, dzięki czemu komunikacja biznesowa przebiega bardziej płynnie i bezproblemowo. Ten nowy komponent naszego narzędzia do zintegrowanej komunikacji OpenTouch Conversation jest pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem, w którym wykorzystano technologię NFC” – podsumowuje Stan Corporeau, szef działu zarządzania produktami dla średnich i dużych firm w ALE .

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.