MENU

Marcin Ruciński dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu produktowego Broadline w Tech Data Polska

5 kwietnia 2017Blog redakcji

Tech Data Polska powołała na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu produktowego Broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego dyrektora ds. sprzedaży. Obejmując nową funkcję, Marcin Ruciński staje przed wyzwaniem połączenia swoich dotychczasowych obowiązków z obowiązkami dyrektora ds. marketingu produktowego Broadline.

W zakresie obowiązków Marcina Rucińskiego znalazły się teraz: zarządzanie działami handlowym oraz marketingu produktowego broadline (m.in. PC Systems , Print&Supplies oraz Software), rozwój kanału SMB i Corporate, dalsze wzmacnianie pozycji Tech Data w kanale Retail & E-commerce jak i  zacieśnianie relacji z Partnerami Handlowymi i Producentami.

Marcin Ruciński z Tech Data Polska jest związany od września 2015 r., kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. „Na przestrzeni zaledwie kilkunastu miesięcy udało mu się m.in. wzmocnić pozycję Tech Data w kanale Retail & E-commerce oraz stworzyć solidne podstawy pod rozwój kanału SMB i Corporate” – mówią przedstawiciele Tech Data Polska. Przed przyjściem do Tech Data, Marcin Ruciński przez 17 lat  pracował w ABC Data na stanowiskach managera ds. sprzedaży, v-ce dyrektora ds. sprzedaży oraz dyrektora ds. sprzedaży.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »