AplikacjeRynek

Operator Chmury Krajowej wdrożył rozwiązanie Oracle na potrzeby obsługi sprzedaży

Rozwiązanie Oracle Sales Cloud zapewni wsparcie dla obsługi sprzedażowej klientów Operatora Chmury Krajowej. Za wdrożeniem przemawiały m.in. rosnące wskutek dynamicznego rozwoju OChK potrzeby firmy w zakresie systemowego wsparcia obszaru sprzedaży.

Operator Chmury Krajowej wdrożył rozwiązanie Oracle na potrzeby obsługi sprzedaży

Przedstawiciele Operatora Chmury Krajowej podkreślają, że wdrożenie rozwiązania kompleksowo wspierającego procesy sprzedażowe było niezbędne w obliczu dynamicznego rozwoju firmy i zainteresowania usługami Chmury Krajowej. „Wraz z rozwojem biznesu rosły nasze potrzeby w zakresie systemowego wsparcia obszaru sprzedaży profesjonalnymi narzędziami. Skuteczną odpowiedzią okazał się Oracle Sales Cloud, który daje ścisłą kontrolę procesów sprzedaży oraz porządkuje informacje o klientach” – mówi Karolina Sikora, odpowiedzialna za wdrożenie systemu po stronie Chmury Krajowej. Wykorzystywane przez Operatora Chmury Krajowej rozwiązanie wspiera m.in. obszary związane z obsługą procesu sprzedażowego, a także zarządzaniem szansami sprzedażowymi, rejestrami produktów, zadań i kontraktów. Oferowane w formie usługi rozwiązanie Oracle zapewnia także niezbędne raportowanie. Oprogramowanie zostało zintegrowane m.in. z wykorzystywanym przez Operatora Chmury Krajowej pakietem aplikacji biurowych G Suite. Wdrożone rozwiązanie ma być nadal rozwijane. “Z systemu korzysta dziś aktywnie liczna grupa osób z różnych obszarów funkcjonowania firmy. Planujemy jego dalszy rozwój, m.in. w zakresie prowadzonych kampanii marketingowych oraz integracji z innymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę procesów w firmie” – dodaje Karolina Sikora.

Co ważne, Operator Chmury Krajowej zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Oracle Sales Cloud po przeprowadzeniu szczegółowej analizy potrzeb, a także dostępnych na rynku rozwiązań. Na potrzeby wyboru rozwiązania przeprowadzono także projekt Proof Of Concept. „Testy były wykonane bardzo starannie, przy wykorzystaniu procesów charakterystycznych dla biznesu klienta. Dzięki temu udało się nam zaprezentować całą bogatą funkcjonalność i intuicyjność rozwiązania Oracle oraz jego zdolność do łatwego integrowania się z kolejnymi aplikacjami” – podkreśla Adam Harackiewicz, Customer eXperience Sales Manager w firmie Oracle. Projekt wdrożeniowy został przeprowadzony w ciągu 3 tygodni. Za jego realizację odpowiadali specjaliści firmy Optingo.

Przeczytaj również
Ruszyła 4. edycja programu MIT Enterprise Forum CEE - 200 tys. zł na rozwój działalności dla startupów
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *